• Logg inn
64 98 20 00 [email protected]
Lekang Filter Norge
Skip to content
Lekang Filter Norge
  • Produkter
    • Filter
      • Dieselmotor/Brennstoff
      • Hydraulikk/Olje
      • Prosess
      • Støv
      • Trykkluft/Vakuum
      • Ventilasjon
    • Kjemikalier
      • Kjølevæsker
      • Additiver kjølevæsker
      • Rensevæske kjølevæskesystemer
    • Tilstandsovervåking
      • Partikkeltellere
      • Oljesensorer
      • Oljeprøver
    • Annet
      • LFS
      • Dieselmotorfiltrering
      • Oljerenhet
      • Kataloger og Brosjyrer
      • Lekang Filternytt
      • HMS datablader
    • Varemerker
      • Filtration Group
      • Fleetguard filter
      • Lekang
      • RMF-Des-Case
      • Safematic filter
      • Separ filter
  • Bransjer
  • Aktuelt
    • Nyheter
    • LFS
    • Messer
    • Kurs
    • Webinar
  • Referanser
  • Forhandlere
  • Om oss
    • FAQ- Ofte stilte spørsmål
    • Kontakt oss
    • Ny Kunde
    • Medarbeidere
    • Lekang Filter
    • LFS
    • Bærekraft
    • Åpenhetsloven
    • Salgsbetingelser
    • Lekang Filter Garanti
    • Personvernerklæring
  • Logg inn
Forside FAQ items Page 2

FAQ items

2021-06-11 | 1 min lesetid

HVOR KAN JEG SE PRISER?

Kontakt oss her. finn din nærmeste forhandler. Firmakunder kan søke om tilgang til LFS. JEG VIL SØKE OM LFS BRUKERTILGANG.

Les mer

2021-06-11 | 1 min lesetid

HVOR KAN JEG SE LAGERSTATUS PÅ EN VARE?

Kontakt oss her. Firmakunder kan søke om tilgang til LFS. JEG VIL SØKE OM LFS BRUKERTILGANG.

Les mer

2021-06-11 | 1 min lesetid

HVOR KAN JEG SE LEVERINGSTIDER

Kontakt oss her.

Les mer

2021-06-11 | 1 min lesetid

HVA BETYR «UBEKREFTET» ANKOMSTDATO PÅ EN ORDREBEKREFTELSE?

Når det står «Ubekreftet» på forventet ankomstdato på en ordrebekreftelse betyr det at hverken Lekang Filter eller filterprodusenten vår kan fastsette en leveringsdato.. Det kan skje hvis du har bestilt en vare vi normalt ikke har på lager eller når…

Les mer

2021-06-11 | 1 min lesetid

HVORDAN KAN JEG RETURNERE EN VARE?

Kontakt Kundeservice på [email protected]. 64 98 20 00. Returskjema. Se også betingelser for Retur og Reklamasjon. Salgsbetingelser.

Les mer

2021-06-11 | 1 min lesetid

HVORDAN KAN JEG REKLAMERE PÅ EN VARE?

Kontakt Kundeservice på [email protected]. 64 98 20 00. Reklamasjonsskjema. Se også betingelser for Retur og Reklamasjon. Salgsbetingelser.

Les mer

2021-06-11 | 1 min lesetid

HVORDAN KAN JEG KONTAKTE LEKANG MASKIN?

Lekang Maskin er det gamle firmanavnet vårt. Vi skiftet firmanavn i 2018 og heter nå Lekang Filter.. Se historien vår med familien Lekang. Kontakt Lekang Filter kunderservice…

Les mer

2021-06-11 | 1 min lesetid

HVOR KAN JEG SØKE FOR Å FINNE ALLE FILTER PÅ EN MASKIN?

Kontakt oss her. finn din nærmeste forhandler. Firmakunder kan søke om tilgang til LFS. Her vil du se hvilke filter som sitter på hvilken maskin

Les mer

2021-06-11 | 1 min lesetid

HAR LEKANG FILTER WEBSHOP?

Vi har webshop løsning integrert i vår kundeportal. Firmakunder kan søke om brukertilgang til LFS. JEG VIL SØKE OM LFS BRUKERTILGANG.

Les mer

2021-06-11 | 1 min lesetid

HVA ER LFS KUNDEPORTAL?

LFS. Med LFS kundeportal kan du redusere antall filterleverandører og spare både tid og penger. Driver du med videresalg av filter vil LFS hjelpe deg med å finne riktig filter til dine kunder

Les mer
  • Deliveien 19, N-1540 Vestby
  • 64 98 20 00
  • [email protected]
  • linkedin
  • facebook
  • youtube

Lenker

  • Produkter
  • Finn en forhandler
  • Logg inn LFS kundeportal

Support

  • FAQ- Ofte stilte spørsmål
  • Kontakt oss
  • Ny kunde
  • Salgsbetingelser

© Copyright 2025 Lekang Filter Norge all rights reserved

Administrer samtykke
For å gi de beste opplevelsene bruker vi teknologier som informasjonskapsler for å lagre og/eller få tilgang til enhetsinformasjon. Å samtykke til disse teknologiene vil tillate oss å behandle data som nettleseratferd eller unike ID-er på dette nettstedet. Å ikke samtykke eller trekke tilbake samtykke kan ha negativ innvirkning på visse egenskaper og funksjoner.
Funksjonell Alltid aktiv
Lagring av data eller tilgang er nødvendig for å kunne bruke en spesifikk tjeneste som er eksplisitt etterspurt av abonnenten eller brukeren, eller kun for elektronisk kommunikasjon.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistikk
Lagring av data eller tilgang benyttes kun til statistikk. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Markedsføring
Lagring av data eller tilgang er nødvendig for å opprette brukerprofiler for å sende reklame eller for å spore brukeren på en nettside (eller over flere nettsider) for lignende markedsføringsformål.
Administrer alternativer Administrer tjenester Administrer {vendor_count} leverandører Les mer om disse formålene
Se preferanser
{title} {title} {title}

Save
  • Dansk
  • Deutsch
  • English
  • Norsk
  • Suomi
  • Svenska