LFS gir fornøyde kunder og økt salg av filter for forhandler

Haugsland AS er en forhandler av Lekang Filter, med hovedkontor i Sandnes og avdeling i Haugesund. På nyåret flytter hovedkontoret inn i et splitter nytt bygg som skal romme både butikk, lager og verksted.

Vi har tatt en prat med Jardtrud Haugsland, som har ansvar for delesalg og lager, om webapplikasjonen LFS – og hvordan systemet bidrar til mer fornøyde kunder og økt salg.   

Hvor lenge har du brukt LFS – Lekang Filter System?
Siden jeg startet hos Haugsland i 2013.

Hvilke funksjoner i LFS bruker du mest?
Jeg søker på kryssreferanser på filternummer og maskiner for å finne riktig filter. Jeg finner priser og bestiller filter i webshop. For faste kunder med maskinparker oppretter jeg maskinlister slik at de får en oversikt over samlet filterbehov.

Hva synes du om brukervennligheteni LFS
Brukervennligheten er veldig god. I Mine ordre får jeg oversikt over hva vi venter på og hva som står i rest.  

Hvilken gevinst får dere ved å bruke LFS?
Det er et stort antall kryssreferanser og filter i systemet, som betyr at vi har tilgang på svært mange filter. Maskinlister som viser filter på våre kunders maskinparker er også viktige for oss, for å kunne legge riktige filter til lager. Lekang Filter leverer raskt de filtrene som ligger inne. Det bidrar til at vi får fornøyde kunder.